Zwroty i reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, by nasze produkty były zawsze najlepszej jakości.
Jeśli jednak stwierdzisz wadę produktu lub nie spełnia on Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu lub złożyć reklamację. Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz poniżej.
ZWROTY
Na zwrot towaru masz 14 dni od daty jego zakupu. Jeśli chcesz zwrócić towar, produkt nie może być uszkodzony oraz używany. Produkt możesz zwrócić osobiście lub wysłać na adres: ul. Mieszka I 7, 86-300 Grudziądz. Pamiętaj, by dołączyć dowód zakupu (fakturę lub paragon), na tej podstawie dokonamy zwrotu kosztów (w taki sam sposób, jak zapłaciłeś za produkt).
Uwaga! Niestety, nie ma możliwości zwrotu towaru, który wykonaliśmy dla Ciebie na Twoje indywidualne zamówienie.
REKLAMACJE
W przypadku, gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Na złożenie reklamacji masz dwa lata od daty zakupienia towaru. Reklamacje przyjmujemy w dogodny dla Ciebie sposób: osobiście, telefonicznie, za pomocą e-maila. Podaj przyczynę reklamacji, datę zakupu i datę wystąpienia wady towaru.
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Jeśli nie znalazłeś tutaj potrzebnych informacji:
- zadzwoń: (56) 46 224 63, (+48) 784 077 768
- napisz: biuro@drewplyt.com.pl,
- odwiedź nas w Grudziądzu przy ulicy Mieszka I 7,
a my postaramy się rozwiązać Twój problem.